Herb-Lax™ Tablets

herblax

Herb-LaxTM Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.*

Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-LaxTMyang lembut boleh membantu.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa).  Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

HARGA : RM52.50 (WM)/ RM55.00

 

FAMILY WELLNESS SET

family wellness

Set Shaklee Family Wellness memberikan nutrien yang berkhasiat untuk anda sekeluarga supaya kekal sihat dan bertenaga.

Ia terdiri daripada

  1. Vitalea Iron Formula
  2. B-Complex
  3. Sustained Release Vita -C 500mg
  4. ESP Soy Protein Isolate Powder

Kebaikan :

  • membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
  • membantu anda supaya berasa lebih bertenaga
  • menguatkan sistem imun anda
  • membekalkan khasiat untuk kulit, rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis , merawat , menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

GLA – SUPPLEMENT WAJIB UNTUK WANITA

39-107-thickboxMinyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *

Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

1Fann YY, Chapkins RS.Importance of dietary gamma-linolenic acid in human health and nutrition. Journal of Nutrition. 7998;128:1411-1414

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.  Tidak digalakkan bagi perempuan mengandung. 
HARGA : RM91.25 (WM)/ RM95.00 (EM)

 

 Kod Produk 10620 (60 kapsul)

HUBUNGI SAYA UNTUK MENDAPATKAN HARGA ISTIMEWA JUE 013-6484929

Vita-E Complex®

 

 

 

20130107_225523

Vita-E complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.

20130109_083555

Setiap kapsul gel lembut memberikan:
•    400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.
•    Membantu dalam memelihara kesihatan baik.

Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

 Kod Produk 10112 (120 kapsul)

CarotoMax

30-98-large

 

 

Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik

CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

•    Memelihara kesihatan yang baik. *
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan
pertumbuhan tisu. *
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput
lendir. *

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

HARGA : RM74.00(WM) / RM77.00(EM)

(PM FOR BEST PRICE!)

 

 

 

 Kod Produk 10113 (30 kapsul)

ESP Soy Protein Isolate Protein

Shaklee_ESP_lProtein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:
•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

HARGA : RM150.00 (WM) / RM155.00 (EM)

 

 Kod Produk 11003 (850g)

B – complex

 

25-93-thickbox

 

Vitamin B Penting untuk Kesihatan yang baik

Adakah anda mendapat vitamin B yang mencukupi? Tekanan harian, tabiat pemakanan yang tidak sihat dan sesetengah bahan ubatan boleh meningkatkan risiko kekurangan bekalan vitamin B anda. Justeru itu, vitamin B merupakan keperluan asas dalam diet sihat kita.

B yang Lengkap dan Seimbang

B Complex Shaklee menawarkan vitamin B yang lengkap, mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik.
•    B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantotenik membantu badan
menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada
tenaga.*
•    Asid folik dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel
darah merah di dalam tubuh.  Jumlah asid folik yang
mencukupi dalam diet harian membantu mencegah
kecacatan tiub neural bagi wanita yang merancang
kehamilan sebelum konsepsi dan semasa 12 minggu
tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400 mcg.*

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

HARGA : RM53.75 (WM) / RM 56.25 (EM)

 

 Kod Produk 10164 (120 pil)

Shaklee Collagen Powder

Image

Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.


* Berat molekul diukur dalam unit Dalton

 HARGA : RM298 (WM) / RM313 (EM)

 Kod Produk 11000 (15 paket) 

Adab berniaga cara Rasulullah

1. Taaruf

Taaruf bermaksud kenal-mengenali. Sebagai peniaga mesti kenal dengan pelanggan kita. Bukan kena kenal dia anak siapa, apa hobi dia, suka makan apa… tak payah itu, tapi kalau tahu bagus juga. Kenal di sini maknanya tahu siapa pelanggan kita dan apa masalahnya. Jadi kita boleh tolong selesaikan masalah pelanggan tu.

Misalnya ada seseorang datang ke kedai kita. Dia tak cakap apa, kita pun tak cakap apa. Last-last keluar macam tu saja. Jadi di sini kita kena bertindak untuk ‘kenal’ dengan setiap prospek, agar kita tahu apa yang dia perlukan, dan kita dapat bantu dia. Misalnya orang yang masuk tadi tu tak cakap apa, kita lah tanya “Selamat datang cik, kat sini kami ada sediakan blablabla.. apa yang boleh saya bantu cik?”.

2. Tafahum

Maksudnya memahami. Bila kita dah berkenalan, kita dah tahu apa masalahnyna, senanglah kita nak faham dan bantu. Misalnya orang tadi bagitahu “Saya ni susu kurang, saya nak cari apa-apa yang boleh bantu banyakkan susu badan saya”. OK kita dah dapat masalah dia = susu kurang. Tapi untuk lebih memahami, kita kena lebih banyak berbual dan bertanya. Macamana boleh kurang? Adakah dia benar2 faham tentang konsep penyusuan? Bayi dah berapa bulan, dan sebagainya. Komunikasi dua hala akan membantu kita untuk memahami pelanggan kita.

3. Takaful

Takaful bermaksud saling membantu. Inilah ultimate goal selepas melalui tahap (1) dan (2). Kita bantu dia untuk selesaikan masalahnya, dan dia bantu kita untuk close sale pada hari itu. Semudah 1,2,3, kan. Bila kita kenal dan faham dia, kita dapat beri apa yang dia nak, dia pun seronok. Saya cukup tak suka dengan peniaga terutama ejen2 berkaitan dengan kewangan yang konon”nak bantu selesaikan masalah kewangan anda” sedangkan dia tak tahu pun apa masalah saya. Macam kita nak ajar sorang penjual kuih nak buat kuih, nak ke dia? Jadi sangat penting untuk kenal dan faham prospek kita sebelum beri “penyelesaian” la kononnya.

MUDA DAN CANTIK DENGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Semua manusia mahu cantik, bukan perempuan je nak cantik lelaki pun sama.
head 1

Cantik itu subjektif, bagi saya cantik itu rasa yakin dan nampak hebat.  Bagi anda maksud cantik itu mungkin berbeza.
head 2

CANTIK = berat badan seimbang + badan sihat + ceria

Akan tetapi ramai antara kita semakin terdedah dengan gaya hidup moden ,

  • selalu berdepan dengan tekanan (stress)
  • terdedah dengan sinaran UV yang berbahaya
  • diet tidak seimbang
  • kurang aktiviti fizikal
  • tidak cukup tidur dan lain-lain lagi.

Gaya hidup sebegini amat membimbangkan , ia boleh mempengaruhi kesihatan , kepuasan hidup dan juga dapat mempercepatkan penuaan.

Oleh yang demikian Shaklee telah memperkenal Shaklee Collagen Powder,sebagai satu langkah untuk menjadikan semua orang “Rasa lebih sihat, kulit lebih muda berseri “.

2

cuba anda lihat mereka didalam gambar diatas  . Apa yang anda dapat lihat?

Ya mereka semakin tua dan kulit mereka tidak tegang dan licin semasa mereka muda .

3 4 5

kolagen merupakan komponen utama pada kulit. Ia seperti gam yang memegang kulit anda, menjadikan kulit anda licin dan tegang. Apabila kolagen berkurangan wajah anda muda kendur dan berkedut.
Picture1Kolagen mula merosot apabila umur kita mula mencecah 20-an, setiap hari 1-4 g kolagen akan mula hilang dari tubuh badan. Pada umur 30 tahun 35% kolagen telah hilang dari badan kita, masa umur begini, kulit mula berkedut, menjadi kendur, tona kulit berubah , pigmentasi dan lain-lain masalah kulit mula muncul.

Picture2

Kehilangan kolagen menyebabkan pelbagai masalah kepada tubuh manusia, ini kerana hampir 70% badan kita terdiri daripada kolagen.

PENYELESAIANNYA?

Ramai antara kita mula mendapatkan suntikan kolagen pada kulit, akan tetapi ia amat mahal dan boleh menyebabkan alahan dan jangkitan . Kesannya juga bertahan hanya untuk sementara sahaja.

Picture3

selain dari suntikan kolagen , ada juga yang mencuba krim kolagen ,akan tetapi kolagen yang terdapat didalam krim ini terlalu besar dan tidak mudah diserap kedalam kulit manusia.
Picture4

pengambilan secara oral merupakan cara yang mudah dan berkesan. Sebelum itu pastikan kolagen tersebut tidak mempunyai bahan -bahan kimia dan melalui ujian keselamatan terlebih dahulu.

Picture5

Pilihlah Shaklee Collagen Powder. Ia dijamin selamat dan dibuat daripada sumber-sumber semulajadi.
Collagen Powder Shaklee

Shaklee Colagen Powder diperoleh daripada sisik ikan merah yang hidup secara bebas dalam lautan sedalam 5000m .Dibawah keadaan lautan yang bertekanan tinggi, ia adalah sukar bagi ikan yang biasa untuk hidup. Ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20paun , bertelur dan hidup dengan bebas didalam lautan dalam. Ini menjadkan ia sumber kolagen yang sangat lasak dan elastik.

ciri-ciri kolagen dari sisik ikan merah

  • sangat lasak dan  elastik
  • kepaduan sel yang sangat tinggi
  • tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan
  • jisim moleku yang sangat rendah

20

jisim molekul shaklee collagen powder adalah amat kecil iaitu sebanyak 1000Dalton sahaja, ini memjadikan ia mudah serap oleh badan manusia. Sebab itu , kesan penggunaan kolagen Shaklee boleh dilihat selepas 8minggu !
22 24

Jika anda berminat hubungi saya JUE 013-6484929 pengedar sah shaklee, no ID 906059. email juejaapar@gmail.com. Saya membuat penghantaran seluruh malaysia. ^_^