MUDA DAN CANTIK DENGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Semua manusia mahu cantik, bukan perempuan je nak cantik lelaki pun sama.
head 1

Cantik itu subjektif, bagi saya cantik itu rasa yakin dan nampak hebat.  Bagi anda maksud cantik itu mungkin berbeza.
head 2

CANTIK = berat badan seimbang + badan sihat + ceria

Akan tetapi ramai antara kita semakin terdedah dengan gaya hidup moden ,

  • selalu berdepan dengan tekanan (stress)
  • terdedah dengan sinaran UV yang berbahaya
  • diet tidak seimbang
  • kurang aktiviti fizikal
  • tidak cukup tidur dan lain-lain lagi.

Gaya hidup sebegini amat membimbangkan , ia boleh mempengaruhi kesihatan , kepuasan hidup dan juga dapat mempercepatkan penuaan.

Oleh yang demikian Shaklee telah memperkenal Shaklee Collagen Powder,sebagai satu langkah untuk menjadikan semua orang “Rasa lebih sihat, kulit lebih muda berseri “.

2

cuba anda lihat mereka didalam gambar diatas  . Apa yang anda dapat lihat?

Ya mereka semakin tua dan kulit mereka tidak tegang dan licin semasa mereka muda .

3 4 5

kolagen merupakan komponen utama pada kulit. Ia seperti gam yang memegang kulit anda, menjadikan kulit anda licin dan tegang. Apabila kolagen berkurangan wajah anda muda kendur dan berkedut.
Picture1Kolagen mula merosot apabila umur kita mula mencecah 20-an, setiap hari 1-4 g kolagen akan mula hilang dari tubuh badan. Pada umur 30 tahun 35% kolagen telah hilang dari badan kita, masa umur begini, kulit mula berkedut, menjadi kendur, tona kulit berubah , pigmentasi dan lain-lain masalah kulit mula muncul.

Picture2

Kehilangan kolagen menyebabkan pelbagai masalah kepada tubuh manusia, ini kerana hampir 70% badan kita terdiri daripada kolagen.

PENYELESAIANNYA?

Ramai antara kita mula mendapatkan suntikan kolagen pada kulit, akan tetapi ia amat mahal dan boleh menyebabkan alahan dan jangkitan . Kesannya juga bertahan hanya untuk sementara sahaja.

Picture3

selain dari suntikan kolagen , ada juga yang mencuba krim kolagen ,akan tetapi kolagen yang terdapat didalam krim ini terlalu besar dan tidak mudah diserap kedalam kulit manusia.
Picture4

pengambilan secara oral merupakan cara yang mudah dan berkesan. Sebelum itu pastikan kolagen tersebut tidak mempunyai bahan -bahan kimia dan melalui ujian keselamatan terlebih dahulu.

Picture5

Pilihlah Shaklee Collagen Powder. Ia dijamin selamat dan dibuat daripada sumber-sumber semulajadi.
Collagen Powder Shaklee

Shaklee Colagen Powder diperoleh daripada sisik ikan merah yang hidup secara bebas dalam lautan sedalam 5000m .Dibawah keadaan lautan yang bertekanan tinggi, ia adalah sukar bagi ikan yang biasa untuk hidup. Ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20paun , bertelur dan hidup dengan bebas didalam lautan dalam. Ini menjadkan ia sumber kolagen yang sangat lasak dan elastik.

ciri-ciri kolagen dari sisik ikan merah

  • sangat lasak dan  elastik
  • kepaduan sel yang sangat tinggi
  • tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan
  • jisim moleku yang sangat rendah

20

jisim molekul shaklee collagen powder adalah amat kecil iaitu sebanyak 1000Dalton sahaja, ini memjadikan ia mudah serap oleh badan manusia. Sebab itu , kesan penggunaan kolagen Shaklee boleh dilihat selepas 8minggu !
22 24

Jika anda berminat hubungi saya JUE 013-6484929 pengedar sah shaklee, no ID 906059. email juejaapar@gmail.com. Saya membuat penghantaran seluruh malaysia. ^_^

Testimoni Collagen Powder Shaklee – Jeragat pudar, Kulit semakin berseri-seri

salam semua,

sempena pagi isnin ni, saya nak share 1 testimoni terbaik tentang Collagen powder.

semua nak tahu tips untuk wajah yang cantik berseri serta awet muda?

bagi yang berjeragat dan berparut jerawat, mesti risau  kan? yelah ada  tompok-tompok hitam diwajah, mesti rimas .

Tipsnya mudah aje, amalkan Shaklee Collagen Powder setiap hari, insyaALLAH jeragat akan hilang dan muka anda semakin tegang dan awet muda. TAK PERCAYA?

Meh tengok real Testimoni pengguna tegar collagen powder ni.

481764_521155324562889_1145852608_n

no make-up, no editing k.

Dalam gambar yang sebelum tu, kita boleh lihat kulit wajahnya kusam, tidak sekata , pori-pori terbuka dan semestinya banyak jeragat dimuka bukan?tetapi selepas penggunaan Collagen Powder Shaklee, kulit beliau berubah dengan drastik! dah takde kulit kusam, makin halus, cantik, berseri dan paling penting JERAGAT PUN SEMAKIN PUDAR!

tak payah pakai make -up pun takpe, natural beauty gitu!.hihi

Collagen Powder Shaklee memang SUPERB! tak sama macam Collagen lain di luar sana. Dalam masa 8 minggu sahaja, anda akan mengalami kesan-kesan berikut :

  • Kelembapan kulit -Meningkat 90%
  • Kekasaran dan kekeringan – Berkurang 75%
  • Penampilan Keseluruhan – Meningkat 71%
  • Kelembutan dan Kelicinan – Meningkat 69%
  • Make -up yang Dipakai Tahan Lebih Lama – Meningkat 60%
  • Keanjalan, Ketegangan dan Elastisiti – Meningkat 55%
  • Ketebalan Rambut – Meningkat 54%
  • Garis-garis Halus dan Kedutan – Berkurangan 18%

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Collagen Shaklee boleh KLIK SINI

Bestkan Collagen Powder Shaklee? mulakan pengambilan Collagen Powder hari ni juga! kenapa hari ni? tahukan anda setiap hari kolagen akan  berkurang dalam tubuh , seiring dengan pertambahan usia. Takkan nak tunggu wajah kedut seribu baru nak amalkan kolagen kan?

pelihara awet muda anda, jangan biarkan diri anda lebih tua dari usia.

Untuk mencuba produk ini

hubungi saya, JUE di 013-6484929

email: miszjueshoppe@gmail.com

fb page : http://www.facebook.com/miszjueshoppe